مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 11:212017-06-17سياسي

کاکایی و حامد عسکری ماجراهای «شعر و فضای مجازی» را بررسی می کنند


در ششمین برنامه از سلسله نشست های «یکشنبه های شعر» بنیاد شعر و ادبیات داستانی، عبدالجبار کاکایی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و حامد عسکری، نمایندگان سه نسل از شاعران کشور به بررسی فواید و آسیب های شعر در فضای مجازی می نشینند.

- در ششمین برنامه از سلسله نشست های یکشنبه های شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی، عبدالجبار کاکایی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و حامد عسکری، نمایندگان سه نسل از شاعران کشور به بررسی فواید و آسیب های شعر در فضای مجازی می نشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ششمین نشست یکشنبه های شعر، فردا به موضوع شعر و فضای مجازی اختصاص دارد که با کارشناسی و اجرای غلامرضا طریقی، ترانه سرا و سردبیر پایگاه نقد شعر در تالار جلال آل احمد برگزار خواهد شد.

در این نشست، چه آنان که معتقدند فضای مجازی به شعر کشور کمک کرده و چه آنان که عقیده دارند فضای مجازی به شعر آسیب زده است، نظرات خود را به صورت جدی و مباحثه ای مطرح خواهند کرد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی از عموم علاقه مندان دعوت کرده تا در این بحث مهم مشارکت داشته باشند.

نشست شعر و فضای مجازی فردا 28 خرداد از ساعت 16:30 دقیقه در تالار جلال آل احمد، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی پنج، پلاک 6 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاکایی و حامد عسکری ماجراهای «شعر و فضای مجازی» را بررسی می کنند

کاکایی و حامد عسکری ماجراهای «شعر و فضای مجازی» را بررسی می کنند