مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 00:402017-06-16بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ایران ما را در آب های بین المللی آزار می دهد


جوزف دانفورد مدعی شد، ایران با آزار دادن آمریکا و فعالیت های دریایی بین المللی، برای دو آبراه که در تجارت جهانی اهمیت زیادی دارند، یک تهدید تلقی می شود.

- رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ایران ما را در آب های بین المللی آزار می دهد جوزف دانفورد مدعی شد، ایران با آزار دادن آمریکا و فعالیت های دریایی بین المللی، برای دو آبراه که در تجارت جهانی اهمیت زیادی دارند، یک تهدید تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی بریکینگ دیفنس، ژنرال جوزف دانفورد، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد، ایران با آزار دادن آمریکا و فعالیت های دریایی بین المللی در خلیج فارس و ارسال موشک های کروز پیشرفته ضدکشتی برای شورشیان در یمن در ساحل دریای سرخ، برای دو آبراه که در تجارت جهانی اهمیت زیادی دارند، یک تهدید تلقی می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت توافق های آستانه که ترکیه ماه گذشته با ایران و روسیه به آن دست یافت و خواستار تشکیل چهار منطقه بدون درگیری در سوریه شد، چگونه است، گفت: آمریکا در آن مذاکرات به صورت ناظر حضور داشت ولی واشنگتن تصمیم گرفت در روندی که شامل ایران به عنوان یکی از حامیان آن است، به طور رسمی شرکت نکند.

تیلرسون به طور علنی گفته است که ما از هر توافقی که موجب توقف درگیری ها شود، استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ایران ما را در آب های بین المللی آزار می دهد

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: ایران ما را در آب های بین المللی آزار می دهد