مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 ساعت 17:012017-06-14اقتصادي

استاندار چهارمحال و بختیاری: بهای آب منتقل شده از چهارمحال و بختیاری پرداخت شود


بهای آب منتقل شده از استان باید پرداخت شود همان گونه که بهای نفت به استان های نفت خیز پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کسری بارندگی در چند سال اخیر به میزان 2 هزار و 200 میلی متر در سال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مصرف زیاد از سفره های آب زیرزمینی بارندگی کم در استان نیز منجر به خشک سالی شده به گونه ای که چهارمحال و بختیاری جزء 15 استان اول کشور از نظر بارش کم در کشور قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر 4 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان عضو هستند اما جوانان جویای کار رغبتی به فعالیت در اموری اعم از دام پروری، کشاورزی و .

ندارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در سال گذشته 33 هزار و 500 نفر متقاضی اشتغال در استان وجود داشت، گفت: نرخ بیکاری در استان 20 درصد است، این مسئله به دلیل ورود افراد متقاضی متولد دهه های 60 و 70 به عرصه کار و بازار فعالیت است که باعث افزایش این نرخ شده است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سیاست های وزارت نیرو خارج از روال قانونی است و علت آن عدم اطلاع رسانی دقیق توسط دستگاه های متولی به وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: بهای آب منتقل شده از چهارمحال و بختیاری بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: بهای آب منتقل شده از چهارمحال و بختیاری پرداخت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری: بهای آب منتقل شده از چهارمحال و بختیاری پرداخت شود