مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 ساعت 15:452017-06-14سياسي

نجفی: اکثر کشورهای عضو از اجرای برجام حمایت می کنند


نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که در نشست فصلی آژانس اکثر کشورهای عضو از ادامه اجرای برجام و تلاش های آژانس در نظارت بر اجرای این توافق حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نجفی در حاشیه برگزاری نشست شورای حکام و بررسی موضوع ایران در این شورا افزود: موضوع ایران به صورت کوتاه در این نشست بحث شد و این نشان می دهد که بحث اجرای برجام در ایران به سهولت پیش می رود.

وی با اشاره به تفسیری که یکی از کشورها در نشست از برجام ارایه کرد گفت: کشورهای مختلف و ما در این باره گفتیم که تفسیر مفاد برجام فقط به عهده اعضای کمیسیون مشترک برجام است و نباید اینجا درباره آن بحث شود.

نجفی در ادامه به بیانیه رژیم صهیونیستی در این نشست اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در بیانیه اش ادعایی را علیه ایران مطرح کرد که پاسخش را دادیم و اعلام کردیم رژیمی که مخفیانه در حال توسعه سلاح اتمی است در جایگاهی نیست که بتواند درباره کشورهای عضو آژانس صحبت کند و برنامه هسته ای این رژیم مهترین خطر در دنیا است.

نماینده دائم ایران در آژانس هم چنین درباره آخرین وضعیت فروش آب سنگین ایران به کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: الان در حال مذاکره با خریداران بالقوه هستیم و به محض این که نتیجه مذاکرات با آنها مشخص شود و روند به عقد قرارداد منجر شود، اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی: اکثر کشورهای عضو از اجرای برجام حمایت می کنند

نجفی: اکثر کشورهای عضو از اجرای برجام حمایت می کنند