مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1396 ساعت 17:152017-06-08اقتصادي

ورود 676 دستگاه تراکتور به ناوگان ادوات کشاورزی کردستان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با ورود 676 دستگاه تراکتور به ادوات کشاورزی استان در راستای کشاورزی حفاظتی و کاهش مصرف سوخت و حفظ بقایا در خاک و انجام آموزش های لازم از سوی اداره امور فنآوری های مکانیزه، - می توان افق قابل قبولی را ترسیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرید سپری در جلسه ستاد برداشت غلات استان کردستان اظهار کرد: در راستای معاینه فنی کمباین های برداشت غلات در جهت کاهش افت و ریزش، باید از ظرفیت کارشناسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استفاده کرد.

وی افزود: در بحث معاینه فنی کمباین ها، کارشناسان نظام مهندسی می توانند با ورود به انجام مراحل این مهم در راستای کاهش هزینه ها اقدامات اساسی انجام دهند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سال گذشته سطح برداشت استان توسط یک هزار و 754 دستگاه کمباین انجام شد که از این تعداد یک هزار و هفت کمباین بومی و مابقی مهاجر بودند و 132دروگر برداشت از سطح را انجام دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: سرمای شدید آبان ماه باعث شد 50 درصد از اراضی، جوانه نزده و یا جوانه زیرخاک باشد که در ادامه سرماهای شدید سبب بد سبزی شد.

از طرفی کاهش دما در اسفند و فروردین و بعد از آن باعث عقب افتادن رشد گندم در اکثر مناطق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 676 دستگاه تراکتور به ناوگان ادوات کشاورزی کردستان

ورود 676 دستگاه تراکتور به ناوگان ادوات کشاورزی کردستان