مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 14:502017-06-07اقتصادي

لزوم حرکت از کنترل کیفی به مهندسی کیفی


مدیدکل استاندارد استان زنجان گفت: برای بهبود کیفیت زندگی باید از حرکت به سمت کنترل کیفی به سوی مهندسی کیفی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود کارگرزاده امروز در آیین افتتاح دفتر استانداردسازی در سازمان نظام مهندسی معدن، اظهار کرد: ایجاد و افتتاح دفاتر استاندارسازی در ادارات، نهادها و سازمان ها سبب می شود که این نهادها در تدوین استانداردها مشارکت کنند و این امر سبب ارتقای دانش و تکنولوژی و بهبود شاخص های کیفیت خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم سطح زندگی به سطح زندگی کشورهای در حال توسعه نزدیک شود بایستی از حرکت محض در بخش کنترل کیفی به مهندسی کیفی برسیم و مردم باید این خدمات را ببینند؛ چرا که سطح توقعات آنان نیز از استانداردها افزایش یافته است.

وی افزود: امیدواریم این دفتر بتواند در ارائه خدمات تسهیل و تسریع ایجاد کند که این مهم باید با صرفه جویی هایی همراه باشد تا به اهداف خود دست یابد و اتلاف منابع و ضایعات کاهش یابد همچنین با ایجاد این دفتر در ترویج استانداردهای ملی می توان گام های موثری در ترویج و اجرای استانداردهای ملی برداشته شود.

کارگرزاده با بیان اینکه 30 هزار استاندارد ملی تدوین شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این استانداردها هنوز حرکت خاصی در بحث اجرای این استانداردها در بخش های خدماتی به کندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت از کنترل کیفی به مهندسی کیفی

لزوم حرکت از کنترل کیفی به مهندسی کیفی