مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 08:302017-06-07سياسي

سازمان دانشجویان فراتر از هر فعالیت و تفکر سیاسی، در راستای توسعه کار می کند


رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان با بیان اینکه در سازمان دانشجویان فراتر از هر فعالیت و تفکر سیاسی، دانشجویان در راستای توسعه کار می کنند، گفت: - هم اکنون پنج کانون شامل "همیاران طبیعت"، "سلامت روان"، "قرآن و عترت"، "قلم" و" حامی محرومین" در این سازمان فعال هستند و سعی می کنیم زمینه کار را برای آنان فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدعلی نادر دهقانی الوار در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی پویش تبلیغات پاک که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم پیشرفت کنیم و از مسیر فعلی به حدی که قابل قبول است برسیم و جامعه جهانی ما را بپذیرد باید مسیرهای جدید را طراحی کنیم و سعی کنیم مسیرهایی برای توسعه انتخاب کنیم که ما را به سرمنشأ واقعی برسانند.

وی افزود: متأسفانه خیلی از مسیرهای ایجاد شده دارای اشکال هستند و در مسیر توسعه و پیشرفت وقتی در بین آنها قرار می گیریم خروجی مثبت و مؤثری ندارند.

دکتر دهقانی الوار اضافه کرد: باید کسی پیدا شود و این مسیرها را اصلاح کند و یا حتی طرح های جدید ارائه دهد که در این راستا جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای انقلاب اسلامی با اعتقاد به اینکه ما باید پیشرفت کنیم ورود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان فراتر از هر فعالیت و تفکر سیاسی، در راستای توسعه کار می کند

سازمان دانشجویان فراتر از هر فعالیت و تفکر سیاسی، در راستای توسعه کار می کند