مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 02:202017-06-06اقتصادي

برنامه ریزی ستاد نانو برای تجاری سازی و صادرات محصولات داخلی


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو تجاری سازی را تمرکز اجرای سند دوم راهبردی نانو فناوری در کشور دانست و گفت: برای توسعه این امر ستاد با انعقاد قراردادهای پیش خرید با شرکت های تجهیزات ساز اقدام به پیش خرید تجهیزات آزمایشگاهی داخلی کرده است که این امر زمینه .

- دبیر ستاد توسعه فناوری نانو تجاری سازی را تمرکز اجرای سند دوم راهبردی نانو فناوری در کشور دانست و گفت: برای توسعه این امر ستاد با انعقاد قراردادهای پیش خرید با شرکت های تجهیزات ساز اقدام به پیش خرید تجهیزات آزمایشگاهی داخلی کرده است که این امر زمینه تولید انبوه و صادرات این محصولات را فراهم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1384 موضوع حرکت کشور به سمت فناوری نانو و توسعه این فناوری در بخش های صنعتی و پزشکی مطرح شد و با ایجاد ستاد توسعه فناوری نانو گام هایی در این زمینه برداشته شد که تولید 327 محصول در حوزه فناوری نانو از سوی محققان کشور، صدور گواهینامه نانو مقیاس، ایجاد شرکت های فعال در این حوزه، ثبت بین المللی 147 اختراع، ایجاد 35 مرکز رشد فعال و 50 واحد فناور نانو مستقر در مراکز رشد تنها بخشی از دستاوردهای ستاد فناوری در این حوزه است.

برای هدایت بخش های علمی کشور به سمت توسعه فناوری نانو تاکنون 2 سند راهبردی در این حوزه تدوین شده است و در حال حاضر در سال دوم اجرای سند راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ستاد نانو برای تجاری سازی و صادرات محصولات داخلی

برنامه ریزی ستاد نانو برای تجاری سازی و صادرات محصولات داخلی