مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 10:312017-06-06سياسي

پاسخگویی وزرا به سخنان نامزدهای انتخاباتی خلاف قانون بود


نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از دخالت وزرا، فرمانداران و استانداران در انتخابات گفت: وزرا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تخریب می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری با استناد به ماده 24 قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین بار بود که در این انتخابات وزرا به صحبت های کاندیداها جواب می دادند، کاندیدایی حرفی می زد و ده دقیقه تا یک ساعت بعد وزیر مربوط جواب می داد که این خبر کذب است.

قاضی پور این اقدام را نماد تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری خواند و گفت: تا امروز هیچ انتخاباتی به این وضع برگزار نشده است که استانداران، فرمانداران و وزرا آستین بالا بزنند تا از رییس جمهور دفاع کنند.

نماینده ارومیه تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی هیچ برخوردی با استانداران، فرمانداران و وزرا نکرد، درحالی که قانون انتخابات تاکید دارد که وزرا نباید در انتخابات دخالت کنند.

قاضی پور اظهار داشت: آقای طیب نیا و ظریف به عنوان وزیر جواب کاندیداهای ریاست جمهوری را می دادند که این امر برخلاف شرع و قانون است وا گر عُرف شود، استبداد حاکم شده و عدالت از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وزرا به سخنان نامزدهای انتخاباتی خلاف قانون بود

پاسخگویی وزرا به سخنان نامزدهای انتخاباتی خلاف قانون بود