مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 14:052017-05-30سياسي

تشرف دو جوان اکوادوری و هلندی به دین مبین اسلام در دزفول


دو جوان اکوادوری و هلندی با حضور در دفتر امام جمعه دزفول به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه دزفول، دو جوان اکوادوری و هلندی با حضور در دفتر امام جمعه دزفول به دین اسلام مشرف شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی امام جمعه دزفول در آیین مسلمان شدن این دو جوان از کشورهای هلند و اکوادر ضمن اظهار خوشحالی از گرویدن این دو نفر به دین اسلام گفت: امیدواریم که مسلمان و شیعیانی باشند که در تکالیف و دینی خود موفق و نمونه بوده و باعث سرافرازی اولیاءالله باشند.

امام جمعه دزفول تأکید کرد: اسلام واقعی همان مذهب شیعه است و یک مسلمان واقعی باید اسلام شیعی داشته و به تمام دستورات دین عمل کند.

وی ادامه داد: اسلام برای همه زندگی انسان برنامه دقیق و حساب شده دارد و شما با مسلمان و شیعه شدن خود راهی را که خداوند برای کرامت انسان ها قرار داده است برگزیده اید.

با داشتن ایمان قوی و محکم، خداوند به انسان کمک کرده، زندگی وی بر اساس ایمان شکل گرفته و توأم با موفقیت و آرامش خواهد بود.

در ادامه یکی از دو جوانی که تازه به دین اسلام گرویده بودند، گفت: در ابتدا چنین هدفی نداشتم ولی پس از آمدن به ایران و مشاهده عقاید مسلمانان به دین اسلام علاقه مند شده، به خداوند اعتقاد پیدا کرده و مصمم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف دو جوان اکوادوری و هلندی به دین مبین اسلام در دزفول

تشرف دو جوان اکوادوری و هلندی به دین مبین اسلام در دزفول