مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 14:052017-05-30سياسي

موفقیت ها در حوزه ی سرمایه گذاری مرهون وجود آیت الله مجتهدشبستری است


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه وجود آیت الله شبستری در استان محور وحدت است، گفت: ما همه در کنار این عالم بزرگ در خدمت مردم و در راستای تحقق اهداف انقلاب و منویات رهبری گام برداشته و همواره در این مسیر خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جبارزاده در آیین بدرقه ی مردمی آیت الله شبستری در فرودگاه شهید مدنی تبریز، اظهار کرد: در این آیین در رابطه با آیت الله شبستری و ابعاد شخصیتی این عالم بزرگ مطالبی ارائه شد و بنده به بعد دیگری از شخصیت این بزرگوار اشاره می کنم که باعث تحولاتی در استان شده است.

وی بیان کرد: بنده در سال 1370 با این عالم آشنا شدم و در اوایل مجلس چهارم این توفیق نصیب همه نمایندگان بود که برای پیگیری امور آذربایجان به آیت الله مراجعه کرده و زحمات ما همواره قبل از اینکه به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شوند، به این عالم بزرگ داده می شد.

وی افزود: ما خدمات ایشان را هرگز فراموش نمی کنیم، حمایت از بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه در زمان های گذشته، با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه، کار کمتر کسی بود، اما این عالم بزرگ در این راستا بسیار تلاش کرده و حمایت کرد.

استاندارآذربایجان شرقی افزود: موفقیت های در حوزه ی سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذران مرهون وجود این عالم بوده است؛ درهای خانه ایشان همواره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ها در حوزه ی سرمایه گذاری مرهون وجود آیت الله مجتهدشبستری است

موفقیت ها در حوزه ی سرمایه گذاری مرهون وجود آیت الله مجتهدشبستری است