مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 14:012017-05-30سياسي

یکی از مشکلات مطالعاتی دانشگاه ارومیه نبود مکانی برای انجام کار گروهی است


دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ارومیه با درخواست از مسئولین دانشگاه برای قراردادن فضایی جهت انجام کارهای گروهی گفت: یکی از مهمترین مشکلات مطالعاتی نبود مکانی مناسب برا کار گروهی است، - دانشکده ها تا ساعت اداری فعال هستند و دانشجوها که شب ها پروژه هایشان را انجام می دهند، به مشکل برمی خورند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید بهگام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص افتتاح سالن مطالعه جدید در خوابگاه دانشگاه ارومیه گفت: ظرفیت سالن مطالعه دانشکده ها و کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه با وجود محدویت یک مشکل دیگر داشتند، سالن مطالعه دانشکده ها تا ساعت اداری باز هستند و کتابخانه مرکزی هم در فاصله دوری نسبت به خوابگاه ها قرار دارد.

وی افزود: افتتاح سالن مطالعه جدید با ظرفیت 800 نفر درون خوابگاه ها خبری بسیار خوشحال کننده بود؛ اولا محدودیت زمانی ندارد و اکثر دانشجوها صبح ها در کلاس ها هستند و عصر و شب مشغول مطالعه و دوما درست کنار خوابگاه ها هستند؛ برخلاف کتابخانه مرکزی که تقریبا 20 دقیقه با خوابگاه ها فاصله دارد.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ارومیه گفت: در مورد تهویه سالن مطالعه جدید باید گفت که این سالن پنجره زیاد دارد و مشکل تهویه آنچنان نیست و شوفاژ هم دارند، مشکل تهویه و برق با یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مشکلات مطالعاتی دانشگاه ارومیه نبود مکانی برای انجام کار گروهی است

یکی از مشکلات مطالعاتی دانشگاه ارومیه نبود مکانی برای انجام کار گروهی است