مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 12:462017-05-30اجتماعي

ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد+جداول


ثبت نام و پذیرش دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در پایه های ورودی دوره های ابتدایی و متوسطه اول و دوم صرفاً از طریق سامانه سجا انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، ضوابط و شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 97ـ96 اعلام شد.

ترکیب دانش آموزی مدارس شاهد شامل دانش آموزان شاهد و غیرشاهد است؛ فرزندان شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر است که ثبت نام این دانش آموزان در مدارس شاهد پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا در موعد مقرر و با ارائه مدارک توسط اولیاء به مدرسه به صورت قطعی انجام می شود.

در خصوص دانش آموزان غیرشاهد، دانش آموزان با اولویت ایثارگری و سایر اولویت ها هستند که ثبت نام آنها در دو مرحله ثبت نام موقت و ثبت نام قطعی به شیوه امتیازبندی از طریق سامانه سجا انجام می شود و ثبت نام قطعی این افراد منوط به کسب امتیاز و احراز سایر شرایط مندرج در شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد است.

شرایط عمومی ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد شامل دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری، رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان، التزام و پایبندی خانواده به حفظ ارزش های اسلامی و تربیت دینی، رعایت مقررات و آیین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد و سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد+جداول

ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد+جداول