مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 10:202017-05-30اقتصادي

شناسایی نیازهای بازار، عامل اصلی موفقیت شرکت های فناور است


مدیر عامل یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد معتقد است که شناسایی بازار هدف و آگاهی به نیازهای بازار از عوامل اصلی موفقیت یک شرکت فناور محسوب می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جوادپور در همین رابطه با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت و تعمیر قطعات نیروگاهی و صنعتی از سال 1389 تاکنون، تصریح کرد: هر سال استراتژی شرکت متناسب با شرایط و موقعیت تدوین می شود که در سال جاری براساس این استراتژی، توانسته ایم نمونه های باکیفیت استاندارد و با قیمت قابل رقابت را تولید و به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم.

وی افزود: برهمین اساس نیز بزرگترین چشم انداز و برنامه شرکت در سال جدید، حضور در بازارهای بین المللی است چرا که در حال حاضر این شرکت آمادگی دارد تا محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا به بازار کشورهای آمریکا و آلمان ارائه کند .

جوادپور تولید شیرهای کنترلی را یکی از محصولات با تقاضای بالا در خاورمیانه که در نیروگاه های هسته ای و صنایع نظامی کاربرد دارد خواند و گفت: به منظور بومی کردن دانش تولید این شیرها، با شرکت کره ای وارد مذاکره شده ایم که امیدواریم در آینده بتوانیم این محصول را نیز تولید کنیم .

وی در ادامه نیروی انسانی را از مهم ترین عامل در موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت دانست و اظهار کرد: شرکت ها باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیازهای بازار، عامل اصلی موفقیت شرکت های فناور است

شناسایی نیازهای بازار، عامل اصلی موفقیت شرکت های فناور است