مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 10:152017-05-30پزشكي

اعضای 7 بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری اهدا شد


هماهنگ کننده تیم پیوند اعضا در چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون اعضای 7 بیمار مرگ مغزی در این استان برای پیوند به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا سیاح با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن امکان عمل جراحی پیوند کلیه در استان اکثر کلیه های اهدا شده در استان پیوند و تعدادی از آن ها به استان اصفهان منتقل و کبدها نیز در حال حاضر به شیراز منتقل می شود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری جزء استان های برتر در زمینه اهدای عضو به شمار می رود، افزود: این موفقیت مرهون فرهنگ سازی خوبی است که از طریق رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما صورت گرفته است و گذشت خانواده های عزیزان مرگ مغزی است.

سیاح افزود: اهدای اعضای مردی میانسال به 3 بیمار نیازمند پیوند عضو و اعضای کودک 5 ساله آخرین موارد اهدای عضو در ماه جاری بوده است.

مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضا در چهارمحال و بختیاری گفت: بیمار مرگ مغزی، شمس علی پایش از شهرستان فارسان به دلیل سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده بود که در پی عارضه مرگ مغزی با اعلام رضایت خانواده وی، بیمار به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای 7 بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

اعضای 7 بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری اهدا شد