مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 10:052017-05-30اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی طرح دوخطه کردن خطوط ریلی استان یزد


استاندار یزد با اشاره به نقش دو خطه کردن خطوط ریلی استان در کاهش هزینه های حمل و نقل، گفت: طرح دو خطه کردن خطوط ریلی استان 80 درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد میرمحمدی در اولین نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان در سال 96، اظهار کرد: زیرساخت های صنعت در استان یزد با سرعت خوبی در حال پیشرفت است به طوری که دوخطه کردن خطوط ریلی حمل ونقل در محدوده استان یزد تا 80 درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال از آن بهره برداری می شود.

وی کاهش هزینه های حمل ونقل را یکی از ویژگی های دو خطه کردم خطوط ریلی استان دانست و بیان کرد: لازم است اتحادیه صادرکنندگان با داشتن آمار دقیق بتواند تصمیم گیری بهتری داشته باشد و دولت نیز در این راستا به ارائه تسهیلات بپردازد .

میرمحمدی افزود: درصورتی که در موضوع باربری کالاها خلاف قانون انجام می شود یا پورسانت های غیرمتعارف ردوبدل می شود باید طبق قانون برخورد شود نه این که نرخ باربری را افزایش دهیم تا بر تولید کشور و تولیدکننده که به حمل ونقل و باربری کالا نیاز دارد فشار مضاعف وارد شود .

استاندار یزد در ادامه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل جاده ای گفت: اگر گفته می شود 36 درصد ناوگان حمل ونقل جاده ای استان فرسوده است باید پیگیری های لازم برای بهبود این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی طرح دوخطه کردن خطوط ریلی استان یزد

پیشرفت 80 درصدی طرح دوخطه کردن خطوط ریلی استان یزد