مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 08:102017-05-30حوادث

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان زباله گرد


همه چیز از مرگ سوزناک احد و صمد آغاز شد.

همان دو برادر ناتنی 7 و 8 ساله افغان که به دور از پدر و مادر، به ایران پناه آورده بودند و در یک گاراژ جمع آوری ضایعات کار می کردند تا مخارج خانواده نابسامانشان در افغانستان را تأمین کنند، - اما سرنوشت برایشان خواب بدی دیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران می افزاید: بیست و سوم دی ماه سال گذشته، شب هنگام، بخشی از گاراژ آتش گرفت و دو برادر که شب ها را در همان گاراژ متعفن و مملو از جانوران موذی می خوابیدند، در چشم به هم زدنی اسیر شعله ها شدند و جان شیرینشان را به زبانه های خشمگین آتش سپردند.

اعضای جمعیت امام علی(ع) که این دو برادر را بواسطه حضورشان در خانه علم ملک آباد شهرستان کرج می شناختند، با شنیدن این خبر تلخ تصمیم گرفتند دهمین آیین کعبه کریمان را به کودکانی که در میان زباله ها می گردند اختصاص دهند تا نه تنها افراد جامعه نسبت به این واقعیت تلخ آگاه شوند، که بواسطه جمع آوری آرزوهای این کودکان غیرتمند، به ابعاد متفاوت زندگی شان نیز دسترسی پیدا کنند و در جهت بهبود، اقداماتی را انجام دهند.

مازیار فر - از فعالان جمعیت امام علی(ع) - با بیان اینکه شنیدن آرزوهای این کودکان مثل زبانه های آتش بر قلب او و همراهانش می نشست، گفت: از سال ها قبل در آستانه فرار رسیدن ماه رجب، تعدای از اعضای جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان زباله گرد

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان زباله گرد