مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 16:262017-05-29سياسي

استاد انصاریان: داشتن یقین مرحله اول اتصال به ساحت الهی است


یاد کردن از خود و خودبیداری آثار با ارزشی دارد و انسان را به سعادت رهنمون و از حوزه حیوانیت خارج و وارد حوزه انسانیت می کند، اما خودفراموشی موجب می شود نتوانیم تکلیف خود را روشن کنیم و پیرو انبیاء و امامان(ع) نباشیم و در صف بندگان قرار نگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس"، استاد شیخ حسین انصاریان از اساتید اخلاق شهر تهران شب های ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی ها جلسات سخنرانی و موعظه دارد که از این پس هر یک از این جلسات تقدیم علاقه مندان می شود: خداوند متعال در اواسط سوره مبارکه حشر گروهی را نام می ­برد تحت عنوان فَأَنسَاهُمْ أَنفُسَهُمْ ، گروه خودفراموش شده ­ها.

انسانی که خودفراموشی دارد دچار خسارت و زیان است و این افراد مورد نفرت پروردگار قرار می گیرند و خداوند چنین افرادی را دوست ندارد.

افراد خودفراموش در غفلت به سر می برند افراد خودفراموش آنانی هستند که سال ها در این دنیا زندگی می کنند و یاد خودشان نمی افتند و از خودشان یادی نمی کنند و در غفلت به سر می برند.

خودفراموشی سبب آن می شود که انسان تکلیفش را با خودش روشن نکند، و زندگی ای داشته باشد که پروردگار عالم آن را پست­تر از زندگی همه حیوانات می­ داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد انصاریان: داشتن یقین مرحله اول اتصال به ساحت الهی است

استاد انصاریان: داشتن یقین مرحله اول اتصال به ساحت الهی است