مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 09:162017-05-29دانش

کارنامه دستیاری پزشکی امروز منتشر می شود/ 10 خرداد؛ آخرین مهلت تکمیل مدارک


کارنامه علمی پنج زیر گروه اصلی آزمون دستیاری پزشکی از امروز، 7 خرداد بر روی سایت فعال می شود و داوطلبان می توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 10 خرداد با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی سهمیه مورد نظر خود را در فرم ثبت نام ویرایش کرده و همزمان مدارک مورد نیاز برای سهمیه را ارسال کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کلید نهایی چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بر اساس اعلام این مرکز در دفترچه A سوال 79 و معادل آن در دفترچه B سوال 105 و در دفترچه C سوال 28 و در دفترچه D سوال 10 حذف شد.

همچنین در دفترچه C سوال 178 از گزینه ج به گزینه ب تغییر یافت.

همچنین جزییات ویرایش اطلاعات و تکمیل مدارک و چگونگی پذیرش در برخی از رشته ها در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.

کارنامه علمی شامل 5 زیر گروه اصلی از روز دوشنبه، 8 خرداد ماه بر روی سایت فعال می شود و داوطلبان می توانند از ساعت 14 امروز تا ساعت 24 روز چهارشنبه 10 خرداد 96 با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی سهمیه مورد نظر خود را در فرم ثبت نام ویرایش کرده و همزمان مدارک مورد نیاز برای سهمیه را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه دستیاری پزشکی امروز منتشر می شود/ 10 خرداد؛ آخرین مهلت تکمیل مدارک

کارنامه دستیاری پزشکی امروز منتشر می شود/ 10 خرداد؛ آخرین مهلت تکمیل مدارک