مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 02:552017-05-28اجتماعي

ضرورت تمرکز شورای پنجم تهران بر مقوله کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی


مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شوراها باید در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی حرکت های جدی داشته باشند و برای این منظورنیاز است از تمام ظرفیت های جامعه استفاده کند.

- محمد درویش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت تغییر مبلمان شهری گفت: اینکه گمان کنیم افزایش تعداد پل ها، بزرگراه ها و پارکینگ های طبقاتی مشکل ترافیک را حل می کند و اگر فکر کنیم تنها افزایش کیفیت خودروها و سوخت می تواند مشکل آلودگی و ترافیک را حل کند، دچار یک اشتباه بزرگ و راهبردی شده ایم چون کشورهای بزرگ اروپایی مثل آلمان، سوئد، بلژیک، هلند و اتریش این مسیرها را گذرانده اند و متوجه راهگشا نبودن این روش ها شده اند.

مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در مورد منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهارکرد: ظاهرا تیمی که برای شورای پنجم تهران ری و تجریش پذیرفته شده و به زودی وارد ساختمان بهشت می شود، به مراتب از تخصص، کارآیی و محبوبیت و ضریب نفوذ اجتماعی بالاتری برخوردار است.

یک شورا به این سه مشخصه نیاز دارد تا بتواند برنامه های خود را پیش ببرد و امیدواریم پنجمین شورای اسلامی شهر تهران بتوانند با اتکا به این ویژگی ها عملکرد خوبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تمرکز شورای پنجم تهران بر مقوله کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی

ضرورت تمرکز شورای پنجم تهران بر مقوله کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی