مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 19:502017-05-28اقتصادي

بانک ملت اقدامات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از تخلف انجام داده است


 معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که خوشبختانه بانک ملت اقدامات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از بروز تخلف و تقلب انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، حسین قضاوی در جمع مدیران ارشد این بانک با اشاره به راه اندازی سامانه کشف تقلب در بانک ملت، آن را از کاراترین نرم افزارها در سیستم بانکی کشور خواند و گفت: بخش فناوری اطلاعات این بانک، تجربیات بالایی در زمینه طراحی و راه اندازی نرم افزارهای جدید در بخش های مختلف دارد که این امر قابل تحسین است.

وی همچنین با قدردانی از بانک ملت به دلیل تجهیز جایگاه های سوخت به سامانه پرداخت آنلاین وجه سوخت مصرفی، این امر را باعث تسهیل در امور صاحبان خودرو، افزایش امنیت جایگاه ها و کاهش نقل و انتقال اسکناس و مسکوک، ذکر کرد.

معاون وزیر اقتصاد ارزش تولید ناخالص داخلی کشور را حدود1400 تریلیون تومان خواند و اظهارداشت: این درحالی است که حجم مبادلات اقتصادی کشور مبلغی حدود 6 برابر تولید ناخالص داخلی یعنی بیش از 8 هزار تریلیون تومان است و با توجه به این که حجم اسکناس و مسکوک در مبادلات اقتصادی کشور کمتر از سه درصد است این امر نشان می دهد که حجم مبادلات الکترونیک در کشور قابل ملاحظه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملت اقدامات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از تخلف انجام داده است

بانک ملت اقدامات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از تخلف انجام داده است