مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 16:502017-05-28ورزشي

کمیسیون امنیت در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه صادر می کند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستورکار این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد تمام درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان ها در همان شهرستان صرف شود.

- کمیسیون امنیت در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه صادر می کند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستورکار این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد تمام درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان ها در همان شهرستان صرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح دستور جلسه امروز(یکشنبه، 7 خردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه اشاره ای به تحولات اخیر منطقه شد و بحث جدی نیز بر موضوع حج و شرایط آن صورت گرفت و قرار بر این شد که جلسه سه شنبه کمیسیون با حضور نماینده ولی فقیه در حج و مسئولین ذی ربط وزارت امور خارجه و دستگاه های امنیتی به بررسی موضوع حج و نوع توافقی که صورت گرفته اختصاص یابد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان و مسائل پیرامون آن صادر کند.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری که به عنوان کمیسیون فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون امنیت در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه صادر می کند

کمیسیون امنیت در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان بیانیه صادر می کند