مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 16:162017-05-28سياسي

قره خانی در گفت وگو با فارس: کلیات طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون انرژی رد شد


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اعلام خبر رد کلیات طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم نماینده مرکز پژوهش های مجلس و هم نماینده دولت با طرح مذکور مخالف بودند.

- اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی "، با اعلام خبر رد کلیات طرح جامع مدیریت شهری در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم نماینده مرکز پژوهش های مجلس و هم نماینده دولت با طرح مذکور مخالف بودند.

وی در توضیح علت رد کلیات این طرح از سوی کمیسیون انرژی اظهار داشت: از آنجا که برق، آب و گاز در کشور نه به صورت شهری بلکه به صورت شبکه ای توزیع می شود و چند شهر را تحت پوشش قرار می دهد اگر قرار باشد طرح جامع مدیریت شهری اجرا شود روستاها و مناطق حومه شهرها از شبکه توزیع خارج می شوند و مدیریت یکپارچه را شاهد نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های مربوطه نخواهند پذیرفت که همه خدمات تولید و توزیع آب، برق، گاز و غیره را بر عهده بگیرند اما در شهر اداره و اختیار آنها در دست شهرداری ها باشد.

قره خانی تصریح کرد: این موجب بر هم خوردن نظم کاری و ناهماهنگی در ارائه خدمات شده و اعتراضات مردم را در پی خواهد داشت؛ به علاوه زیرساخت های شهری ما نیز متناسب با طرح مدیریت جامع شهری پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره خانی در گفت وگو با فارس: کلیات طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون انرژی رد شد

قره خانی در گفت وگو با فارس: کلیات طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون انرژی رد شد