مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 15:012017-05-28اقتصادي

شبکه های اجتماعی و بانکداری نوین


معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: شبکه های اجتماعی با ورود خود به فعالیت های بانکی، نظام بانکی را مجاب کرده اند که به بازتعریف راهبردهای خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، علی کرمانشاه در دومین گردهمایی معاونت فناوری های نوین بانک مرکزی و شرکت های گروه ملی انفورماتیک با عنوان هم افزایی در مسیر تحول نظام بانکی کشور، مبتنی بر فناوری های نوین به تبیین دیدگاه ها و سیاست های کلان بانک مرکزی در حوزه فناوری های نوین پرداخت.

وی اظهار کرد: برای اینکه جهت گیری های اصلی آینده را ترسیم کنیم ابتدا باید به حرکت خود در دو دهه گذشته و چالش های آن بنگریم و سپس ضمن رصد تحولات بین المللی، تحلیلی بر فضای نظام بانکی کشور داشته باشیم.

وی افزود: روندهای جهانی سبب شده اند که بازیگران سایر بخش ها همچون مخابرات و شبکه های اجتماعی وارد عرصه بانکداری شده و نظام بانکی را مجاب کنند، ضمن اجازه حضور آنها در فعالیت های بانکی به باز تعریف استراتژی های خود اقدام کنند.

کرمانشاه یکی از تحولات و انتظارات مهم دیگر در حوزه بانکی را نقش آفرینی نوین برای بانک مرکزی ذکر کرد و گفت: شرایط حاکم در کشور مانند دیگر کشورهای در حال توسعه باعث شده است که انتظار از بانک مرکزی برای کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور در اولویت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی و بانکداری نوین

شبکه های اجتماعی و بانکداری نوین