مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 14:252017-05-28حوادث

قتل صاحب معدن مس در جنوب تهران


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی که بر سر اختلاف مالی یک میلیارد تومانی اقدام به قتل صاحب یک معدن کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 16 آخرین روز اردیبهشت وقوع یک فقره قتل به کلانتری 174 قیام دشت اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل جنایت واقع در یک معدن مس در محدوده روستای چهل قز و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد مالک معدن به نام اکبر 45 ساله بر اثر اصابت گلوله و ضربات متعدد جسم تیز به قسمت های مختلف بدن به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور رییس شعبه 101 دادگاه خاوران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل جنایت به تحقیق از نگهبان معدن پرداختند که موضوع قتل صاحب معدن را به پلیس اطلاع داده بود.

نگهبان معدن به کارآگاهان گفت : با وجود تعطیلی معدن ، مقتول حدودا ساعت 12 به معدن آمد و گفت که با دو نفر قرار ملاقات دارد و از من خواست تا آنها را به دفترش در معدن راهنمایی کنم .

حدود ساعت 15 ، دو جوان با یک پراید به معدن آمدند و عنوان داشتند که با مقتول قرار ملاقات دارند، من نیز بنا به گفته مقتول آنها را به دفتر کار ایشان راهنمایی کرده و خودم به کیوسک نگهبانی برگشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل صاحب معدن مس در جنوب تهران

قتل صاحب معدن مس در جنوب تهران