مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 10:212017-05-28دانش

واحد پرند بار دیگر قوانین دانشگاه آزاد را نقض کرد


واحد پرند دانشگاه آزاد به تازگی شاهد دو اقدام غیرقانونی صدور حکم انتصاب بر خلاف حکم ریاست دانشگاه آزاد و دادن مسکن و تجهیز آن به صورت غیرقانونی برای یکی از کارمندان دفتر ریاست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، واحد پرند دانشگاه آزاد به سرپرستی صائب، به تازگی شاهد دو اقدام غیرقانونی صدور حکم انتصاب بر خلاف حکم ریاست دانشگاه آزاد و دادن مسکن و تجهیز آن به صورت غیرقانونی برای یکی از کارمندان دفتر ریاست است.

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد طی بخشنامه ای به تمام واحدهای این دانشگاه هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه را منوط به مکاتبه با وی کرد.

دانشگاه آزاد پرند مدتی است در بسیاری موارد قوانین خود دانشگاه آزاد را زیر پا می گذارد و این بار هم به این بخشنامه که به امضای نوریان رسیده وقعی ننهاده و این قانون را رعایت نکرده است.

صائب که کمتر از یک سال است بدون رعایت ضوابط و اصل شایسته سالاری و به سبب تحفه اهدایی از طرف میرزاده و آقازاده اش به عنوان سرپرست به پرند آمده، در آخرین اقدام خود با انتصاب سرپرست اداره توسعه فناوری و ارتباط با صنعت این دانشگاه موافقت کرده است.

به نظر می رسد که رشد مدیران خودسر و عدم توجه به قوانین و عدم نظارت در دانشگاه آزاد باعث شده تا بعضی روسای دانشگاه آزاد دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد پرند بار دیگر قوانین دانشگاه آزاد را نقض کرد

واحد پرند بار دیگر قوانین دانشگاه آزاد را نقض کرد