مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 09:552017-05-28سياسي

360 هزار نفر از مجاوران در ماه رمضان میهمان سفره امام رضا(ع) می شوند


معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) مهیا و آماده پذیرایی و ارائه خدمات کیفی به زائران و مجاوران روزه دار بارگاه منور رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر همه جانبه و انجام هماهنگی های لازم در ماه مبارک رمضان سال جاری اظهار کرد: در جهت اجرای هرچه شایسته تر ضیافت اکرام رضوی، طرح ها، برنامه ها و اقدامات لازم جهت خدمات رسانی متناسب با شأن بارگاه ملکوتی رضوی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور توزیع دعوت نامه، تهیه و تامین اقلام پخت و توزیع غذای گرم صورت گرفته، عنوان کرد: در ایام ماه رمضان روزانه 40 هزار وعده غذای گرم در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد توزیع می شود که این میزان در طول ماه رمضان به یک میلیون و 200 هزار وعده غذا می رسد.

توزیع 2 میلیون و 500 هزار بسته افطاری متبرک معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: دو میلیون و 500 هزار بسته متبرک افطاری بین نمازگزاران حرم رضوی در زمان افطار در طول ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

منبتی با اشاره به اینکه دو هزار و 500 وعده غذایی نیز بین زلزله زدگان استان خراسان رضوی در شبهای پنج شنبه اهداء می شود، تاکید کرد: در طول ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 هزار نفر از مجاوران در ماه رمضان میهمان سفره امام رضا(ع) می شوند

360 هزار نفر از مجاوران در ماه رمضان میهمان سفره امام رضا(ع) می شوند