مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 09:502017-05-28سياسي

درخواست کمک کشورهای غرب آسیا از فدراسیون کشتی ایران


نایب رییس فدراسیون کشتی از درخواست کمک کشورهای عرب غرب آسیا از ایران برای کمک در جهت توسعه کشتی در این کشورها خبر داد.

- حمید بنی تمیم در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری انتخابات فدراسیون های کشتی غرب آسیا و انتخابش به عنوان دبیرکل این کنفدراسیون اظهار کرد: در ادامه دیپلماسی فعال فدراسیون کشتی در نقاط مختلف جهان و کسب کرسی های منطقه ای و بین المللی،اینبار تهران به عنوان مقر کنفدراسیون غرب آسیا تعیین شد و بنده نیز با رای اعضاء به عنوان دبیر کل این کنفدراسیون انتخاب شدم.

نایب رییس فدراسیون کشتی افزود: فدراسیون های کشتی غرب آسیا تمایل بسیاری داشتند که ایران به بحث توسعه کشتی در این منطقه از آسیا نیز ورود کند چرا که معتقد بودند کمک های فنی و مشورتی ایران می تواند به رشد و توسعه هر چه بهتر کشتی در این کشورها کمک کند و کنفدراسیون غرب آسیا را از حالت انفعالی خارج کند.

خوشبختانه این اتفاق افتاد و فضا مهیا شد تا با کشورهای عضو که غالبا اسلامی نیز هستند ارتباط خوب و سازنده ای را برقرار کنیم.

وی از ایران، عراق، اردن، لبنان، عربستان، فلسطین، یمن، امارات، سوریه و قطر به عنوان اعضای کنفدراسیون غرب آسیا نام برد و افزود: نکته جالب توجه این است که این کشورها علاقه زیادی دارند که با سرمایه گذاری بر روی توسعه کشتی در کشورهایشان، در این رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک کشورهای غرب آسیا از فدراسیون کشتی ایران

درخواست کمک کشورهای غرب آسیا از فدراسیون کشتی ایران