مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 09:212017-05-28بين الملل

فارن افرز: 4 استراتژی که ترامپ باید در افغانستان به کار گیرد


در حال حاضر آمریکا باید 4 استراتژی را در افغانستان به کار گیرد که شامل دولت سازی، مصالحه، مهار و پایگاه سازی است؛ دولت های گذشته همواره تردید داشتند و این باعث شد که هیچگاه یک استراتژی مشخص نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، فارن افرز در یادداشتی به قلم سمیر لالوانی نوشت: مقام های ارشد آمریکا توصیه کردند که رییس جمهور ایالات متحده چندین هزار سرباز به افغانستان اعزام کند.

اما پژوهشگرانی چون استیفان والت و مایکل اوهانلون استدلال می کنند که ایالات متحده باید این سربازان را در قالب یک استراتژی مشخص اعزام کند.

در ادامه این یادداشت آمده است: در حال حاضر چهار استراتژی باید در افغانستان انجام شود که شامل دولت سازی، مصالحه، مهار و پایگاه سازی است.

دولتهای جورج بوش و باراک اوباما در مورد این چهار استراتژی همواره تردید داشتند و این باعث شد که هیچگاه یک استراتژی مشخص در این زمینه نداشته باشند.

لالوانی نوشت: ترامپ باید این چهار استراتژی را ارزیابی کرده و قبل از اعزام سربازان بیشتر به افغانستان یک استراتژی منسجم را اتخاذ کند.

حفظ سربازان آمریکایی در افغانستان تنها برای حمایت سیاسی از دولت برای پیروزی در مقابل طالبان، دولت مرکزی افغانستان باید از ثبات نسبی برخوردار باشد، این استراتژی شامل ایجاد تقویت نیروهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن افرز: 4 استراتژی که ترامپ باید در افغانستان به کار گیرد

فارن افرز: 4 استراتژی که ترامپ باید در افغانستان به کار گیرد