مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 09:012017-05-28بين الملل

حماس: پیروزی اسرا پیروزی حق بر باطل بود


حماس ضمن تأکید بر اینکه موضوع اسرا در مقدمه اولویت های این جنبش است، تصریح کرد تحقق مطالبات اسرای مبارزی که دست به اعتصاب غذا زده بودند پیروزی حق بر باطل است.

- "، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد تحقق مطالبات انسانی اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده بودند، پیروزی حق بر باطل بود ، وحدت، صبر و ثبات کارهای ناممکن را ممکن می کند و منجر به پیروزی ها در برابر رژیم اشغالگر می شود.

بر اساس گزارش وبگاه الرساله ، فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت: مسأله اسرا در رأس اولویت های حماس تا آزادسازی آنها و بازگشت میان خانواده هایشان باقی خواهد ماند.

برهوم در ادامه ایستادگی اسطوره ای اسرا در زندان های رژیم اشغالگر و ورود به نبرد حقیقی با تمام جزییات آن را ستود و در ادامه تأکید کرد: اسرا با صبر و ثبات قهرمانانه خود ، دشمن را مجبور به زانو زدن و تن دادن به شروط عادلانه و حقوق مشروعشان کردند.

بیش از 1600 اسیر فلسطینی از 17 آوریل مصادف با روز اسیر فلسطینی، برای گرفتن حقوق انسانی خود دست به اعتصاب غذا زدند و شنبه (دیروز) به پیروزی رسیدند.

در حال حاضر 6500 اسیر از جمله 51 زن، 300 کودک،500 بازداشت موقت یا اداری و 1800 اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی زندانی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: پیروزی اسرا پیروزی حق بر باطل بود

حماس: پیروزی اسرا پیروزی حق بر باطل بود