مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 02:362017-05-27سياسي

اعتراف نوبخت به استمداد از تلگرام!


در دوران انتخابات با نقیصه اطلاع رسانی برخی رسانه ها روبه رو بودیم ناچار شدیم فضای مجازی را جایگزین آنها کنیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، حالا دیگر بیش از گذشته می توان اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را دریافت؛ شبکه هایی که یک بار دیگر قدرت خود را در مهندسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به رخ کشیدند به گونه ای که این بار سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه دولت معتقد است باید بیش از پیش از فضای مجازی صیانت کند، به شکل رسمی نقش شبکه های اجتماعی را در پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری می پذیرد و می گوید: در دوران انتخابات با نقیصه اطلاع رسانی برخی رسانه ها روبه رو بودیم، بنابراین ناچار شدیم فضای مجازی را جایگزین آنها کنیم.

شاید همین جمله نشان دهد فاز نهایی راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک ضرورت برای اینترنتی ارزان، ایمن و سالم تا افتتاح شدن راه درازی در پیش دارد.

اینترنت پر سرعت برای روستاها یکی از وعده های انتخاباتی دکتر روحانی بود؛ وعده ای که شاید بر خلاف بسیاری از وعده های دیگر می توان به تحقق آن امیدوار بود؛ چراکه با بررسی روند پیروزی روحانی برای دور دوازدهم ریاست جمهوری می توان دریافت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیشترین نقش را در دستیابی به این پیروزی ایفا کردند و توانستند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف نوبخت به استمداد از تلگرام!

اعتراف نوبخت به استمداد از تلگرام!