مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 23:002017-05-27اقتصادي

حمایت از تجارت خارجی، برنامه اصلی بانک ملی ایران در حوزه بین الملل است


عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران از برقراری روابط این بانک با 25 کارگزاری خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، غلامرضا پناهی با بیان اینکه پس از رفع تحریم ها، جلسات منظم و فشرده ای با کارگزاران خارجی برگزار و روابط با آنها را احیا کردیم، گفت: بانک ملی ایران اولین بانکی بود که در دوره پسابرجام به شبکه سوییفت متصل شد.

وی با اشاره به اینکه حساب های بانک ملی ایران نزد کارگزاران خارجی فعال شده، اظهارکرد: ایجاد ارتباط با هر یک کارگزاری، به معنای متصل شدن به شبکه ای از بانک ها و کارگزاری هاست و با این روش می توان از خدمات حجم زیادی از آنها استفاده کرد.

به گفته پناهی، اکنون شعبه هامبورگ بانک ملی ایران، کارگزار اصلی در حوزه اروپاست و از کانال آن می توان خدمات بانکی را به سایر نقاط ارائه کرد.

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه شبکه بین المللی بانک در سال جاری، گفت: شعبه نجف بانک ملی ایران آماده افتتاح است و در حوزه اروپا نیز تصمیم به تغییر ساختار وضعیت شعب داریم.

وی تاکید کرد: این اقدام، پس از کسب مجوز در داخل و مذاکره با مقام های مسئول در اروپا انجام خواهد شد و در ادامه، توسعه شبکه بانک ملی ایران در آسیای شرقی مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تجارت خارجی، برنامه اصلی بانک ملی ایران در حوزه بین الملل است

حمایت از تجارت خارجی، برنامه اصلی بانک ملی ایران در حوزه بین الملل است