مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 15:402017-05-27حوادث

پهنه های بحرانی حریق در عرصه های طبیعی البرز مشخص شده اند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی البرزگفت: تعداد نیروهای سازمانی برای حفاظت از عرصه های طبیعی استان کافی نیست.

- اردشیر جابری درگفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهارکرد: با نزدیک شدن به فصل گرما شاهد افزایش احتمال آتش سوزی در عرصه های طبیعی استان هستیم.

وی ادامه داد: برای پیشگیری و مقابله به موقع با حریق پهنه بندی بحرانی و نیمه بحرانی حریق در عرصه های طبیعی استان صورت گرفته است.

وی افزود: با مشخص شدن این پهنه ها با افزایش امکانات و بهره گیری از توان نیروهای محلی می توان وقوع حریق در عرصه ها را کنترل کرد.

این مسئول توضیح داد: بدون شک برگزاری کلاس های آموزشی اطفاء حریق برای کسانی که در نزدیکی مناطق بحرانی حریق زندگی می کنند، می تواند نقش به سزایی در کاهش آمار خسارات ایفا کند.

سرهنگ جابری تاکید کرد: علاوه براین، ایجاد خط آتش بر در تاغزارها (درختچه های کویری) و جنگل های دست کاشت و تجمیع ادوات مورد نیاز در ایستگاه های اطفاء حریق برای پیشگیری وقوع حوادث ناگوار در عرصه های طبیعی موثر است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی البرز با اشاره به ارتقای امکانات و تجهیزات این یگان گفت: توزیع آتش کوب، تیغه، شن کش و فلکس دربین دهیاری ها و مناطق بحرانی حریق، افزودن 6 دستگاه اطفای حریق تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه های بحرانی حریق در عرصه های طبیعی البرز مشخص شده اند

پهنه های بحرانی حریق در عرصه های طبیعی البرز مشخص شده اند