مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 14:252017-05-27حوادث

تشریح نحوه فعالیت غرف مواد غذایی در پایانه ها


سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران اعلام کرد که غرفه های مواد غذایی مستقر در پایانه های تهران، در ماه مبارک رمضان با پوشاندن کامل شیشه ها و دور از انظار عمومی، - برابر دستورالعمل های صادرشده از اداره کل اماکن عمومی نیروی انتظامی فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا صادقی مدیرعامل سازمان پایانه ها با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان بویژه هموطنان مسافر تصریح کرد: همه غرفه های تجاری و خدماتی، شرکت ها و تعاونی های مسافربری موظف به رعایت شئون این ماه مبارک در پایانه ها هستند و فعالیت غرفه های فروش مواد خوراکی براساس دستورالعمل نیروی انتظامی انجام می شود تا شهروندان و مسافرانی که عذر شرعی دارند و مکلف به گرفتن روزه نیستند، برای تهیه مواد خوراکی مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به هماهنگی سازمان پایانه ها با نیروی انتظامی و انتظامات پایانه ها افزود: در طول ماه مبارک رمضان، بهره برداران غرف فقط با عرضه غذای سرد در بسته بندی های بهداشتی می توانند فعالیت کنند، اما ارائه غذای گرم از وقت افطار تا سحر بلامانع است.

ارگان های انتظامی بر فعالیت غرف در داخل و اطراف پایانه نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تظاهر به روزه خواری با متخلفان و افراد خاطی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه فعالیت غرف مواد غذایی در پایانه ها

تشریح نحوه فعالیت غرف مواد غذایی در پایانه ها