مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 13:462017-05-27دانش

آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد مطابق با استاندارد برگزار می شود


آزمون ای پی تی این دانشگاه به عنوان یکی از آزمون های استاندارد کشور در دوره دکتری شناخته شده؛ که نمره قبولی آن مورد تایید بسیاری از دانشگاه های دولتی است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد حسین زاده لطفی گفت: هدف از برگزاری آزمون های استاندارد زبان انگلیسی، توانمندسازی دانشجویان دوره دکتری به منظور دسترسی آنان به منابع علمی و روز دنیا و توسعه ارتباطات جهانی است، به طوری که فارغ التحصیلان موفق به چاپ و انتشار نتایج کار تحقیقاتی و پژوهشی خود در یکی از ژورنال های معتبر شوند.

وی با بیان اینکه هر دانشجوی دکتری پیش از ورود به دوره تخصصی باید نمره استاندارد زبان انگلیسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل است را کسب کند، افزود: به همین منظور تمامی دانشگاه های کشور آزمون های استانداردی را برای خود تعریف کرده و به دانشجویان تاکید می کنند که در این آزمون های استاندارد شرکت کنند، این آزمون ها شامل TOLIMO، MSRT، IELTS، TOFEL، MCHE، EPT و غیره است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعیین حدنصاب نمره قبولی در این آزمون ها در اختیار دانشگاه ها است، تاکید کرد: دانشگاه آزاد نیز برای هریک از این آزمون ها حد نصاب قبولی را تعریف کرده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد مطابق با استاندارد برگزار می شود

آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد مطابق با استاندارد برگزار می شود