مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 13:152017-05-27سياسي

حضور ملت ایران در عرصه های ملی، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از 68 درصد از حائزین شرایط رای در آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کردند.

- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: حضور ملت ایران در عرصه های ملی، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از 68 درصد از حائزین شرایط رای در آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رادفر در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری افزود: حضور حداکثری مردم استان در انتخابات میزان مشارکت آذربایجان غربی را ردیف های اول کشور قرار داد و درحدود 68.

7 درصد از مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت داشتند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت راهبردهای معظم اله را به منصه ظهور رساندند.

رادفر گشایش های حاصله از حضور حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود ناامنی و اوضاع نابسامان جهان، چنانچه حضور مردم در پای صندوق های رای این چنین پرشور نبود تبعات اوضاع کشورهای غربی بر ایران نیز اثر می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ملت ایران در عرصه های ملی، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

حضور ملت ایران در عرصه های ملی، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است