مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 10:312017-05-27دانش

آموزش عالی در هفته ای که گذشت حرکت دانشگاه آزاد به سمت کیفی گرایی و پژوهش محوری


دانشگاه آزاد در هفته گذشته سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر کرد، در این مراسم مسؤولان دانشگاه آزاد بر کیفی گرایی و پژوهش محوری تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، برترین های پژوهشی دانشگاه آزاد در هفته گذشته تقدیر شدند.

پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد روز سه شنبه دوم خرداد ماه با حضور علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و علی محمد نوریان سرپرست این دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

از 600 پرونده دریافتی در 26 بخش از استان ها 83 نفر با احتساب جایزه ویژه امام خمینی(ره) انتخاب شدند که در مراسم جشنواره فرهیختگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین 38 واحددانشگاه آزاد دارای نفرات برگزیده در پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان بوده اند، به طوریکه بیشترین فراوانی برگزیده در واحدها به ترتیب نجف آباد با 9 برگزیده و قزوین با 8 برگزیده و در استان ها نیز تهران، اصفهان و قزوین به ترتیب دارای 17، 8 و 8 برگزیده بوده اند.

* زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد مرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای توجه به معیشت و رفاه کارکنان دانشگاه و به منظور ایجاد روحیه و نشاط آنها به استناد مصوبه دویست و هشتمین جلسه هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در هفته ای که گذشت حرکت دانشگاه آزاد به سمت کیفی گرایی و پژوهش محوری

آموزش عالی در هفته ای که گذشت حرکت دانشگاه آزاد به سمت کیفی گرایی و پژوهش محوری