مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 08:462017-05-27فرهنگي

امتحان نهایی در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود


فیلم سینمایی امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، - نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم سینمایی امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : یک معلم ریاضی برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می شود.

عادل یراقی (کارگردان، نویسنده و تدوین)، عباس کیارستمی (نویسنده)، مصطفی شایسته (تهیه کننده)، حسین جعفریان (مدیر فیلمبرداری)، مهرداد قلی پور (طراح چهره پردازی)، آرش قاسمی (طراحی و ترکیب صدا)، آیدین آریایی نژاد (طراح جلوه های ویژه کامپیوتری)، شهاب حسینی و لیلا زارع جمعی ازعوامل و بازیگران این فیلم هستند.

عادل یراقی (نویسنده و کارگردان)، طهماسب صلح جو(منتقد)، کورش جاهد (کارشناس سینما) و جمعی از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و سی و دومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خیابان جلفا مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحان نهایی در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

امتحان نهایی در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود