مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 08:102017-05-27سياسي

راه اندازی شاخه دانشجویی انجمن روانشناسی مثبت در دانشگاه اراک


نماینده انجمن روانشناسی آمریکا شاخه روانشناسی مثبت به تازگی در تمام دانشگاه های ایران، به تازگی انجمن روانشناسی مثبت شاخه دانشجویی را در دانشگاه اراک راه اندازی کرده است.

- راه اندازی شاخه دانشجویی انجمن روانشناسی مثبت در دانشگاه اراک نماینده انجمن روانشناسی آمریکا شاخه روانشناسی مثبت به تازگی در تمام دانشگاه های ایران، به تازگی انجمن روانشناسی مثبت شاخه دانشجویی را در دانشگاه اراک راه اندازی کرده است.

"علیرضا معماریان" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص این انجمن گفت: در حقیقت روانشناسی مثبت جدیدترین شاخه در علم روانشناسی در دنیاست و حدود 17 سال پیش توسط یک پروفسور روانشناس تحت عنوان دانش روانشناسی مثبت در دانشگاه پنسیلوانیا ارائه شد.

وی با بیان اینکه ایران دارای آموزه های غنی فرهنگی و مذهبی است و مفاهیم مثبت را در مسائل انسانی یا در مسائل انسان با اطرافش مورد توجه قرار می دهد، تصریح کرد: این دانش در حقیقت تمام مفاهیم مرتبط با مفاهیم مثبت همچون مهربانی، گذشت، عفو، بخشش، استقامت، صبر، توکل و.

که ما در مسائل فرهنگی و مذهبی خود نیز به صورت غنی از آن برخورداریم، به صورت علمی بررسی می کند.

رییس انجمن جهانی روانشناسی مثبت شاخه دانشجویی اظهار کرد: اینکه چگونه می توانیم زندگی بهتری داشته یا شادتر باشیم، احساس خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شاخه دانشجویی انجمن روانشناسی مثبت در دانشگاه اراک

راه اندازی شاخه دانشجویی انجمن روانشناسی مثبت در دانشگاه اراک