مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 05:162017-05-27بين الملل

یادداشت/ سعدالله زارعی رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر


اظهارات امیرقطر که در آن گفته شده بود تشدید تنش منطقه ای علیه ایران دور از عقلانیت است، از آنجا که اولین نشانه های شکاف در ائتلاف ضدایرانی را برملا کرد اهمیت ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم سعدالله زارعی نوشت: جنجالی که طی چهار روز گذشته در میان مقامات و رسانه های سعودی، مصر، بحرین و امارات علیه قطر راه افتاده است در واقع ماهیت سفر ترامپ به عربستان و نیز ماهیت اجلاسی که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش در ریاض برگزار شد برملا کرد.

چه کسی است که نداند قطر از نظر وزن سیاسی و سابقه در موضوعات بنیادی در نقطه مقابل آمریکا و عربستان قرار ندارد تا حجم تبلیغات عظیمی که این روزها از سوی مقامات کشورهای یاد شده متوجه آن شده است، توجیهی داشته باشد.

اما اظهارات امیرقطر که در آن گفته شده بود تشدید تنش منطقه ای علیه ایران دور از عقلانیت است، از آنجا که اولین نشانه های شکاف در ائتلاف ضدایرانی را برملا کرد اهمیت ویژه دارد و این راز حمله گسترده به قطر می باشد.

در این خصوص گفتنی هایی وجود دارد: 1- از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، ادبیات مقامات سعودی علیه ایران به نحو محسوس و روبه تزایدی تندتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر

یادداشت/ سعدالله زارعی رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر