مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 02:062017-05-26بين الملل

رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر


جنجالی که در میان مقامات و رسانه های سعودی، مصر، بحرین و امارات علیه قطر راه افتاده است در واقع ماهیت سفر ترامپ به عربستان را برملا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، جنجالی که طی چهار روز گذشته در میان مقامات و رسانه های سعودی، مصر، بحرین و امارات علیه قطر راه افتاده است در واقع ماهیت سفر ترامپ به عربستان و نیز ماهیت اجلاسی که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش در ریاض برگزار شد برملا کرد.

چه کسی است که نداند قطر از نظر وزن سیاسی و سابقه در موضوعات بنیادی در نقطه مقابل آمریکا و عربستان قرار ندارد تا حجم تبلیغات عظیمی که این روزها از سوی مقامات کشورهای یاد شده متوجه آن شده است، توجیهی داشته باشد.

اما اظهارات امیرقطر که در آن گفته شده بود تشدید تنش منطقه ای علیه ایران دور از عقلانیت است، از آنجا که اولین نشانه های شکاف در ائتلاف ضدایرانی را برملا کرد اهمیت ویژه دارد و این راز حمله گسترده به قطر می باشد.

در این خصوص گفتنی هایی وجود دارد: 1- از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، ادبیات مقامات سعودی علیه ایران به نحو محسوس و روبه تزایدی تندتر شده است.

در این بین مقامات سعودی و به خصوص محمدبن سلمان ولیعهد و وزیردفاع و عادل الجبیر وزیر خارجه سعی کرده اند تا از سیطره مطلق صهیونیست ها بر دونالد ترامپ و اعضای دولت او است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر

رمزگشایی از تبلیغات علیه قطر