مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 23:202017-05-26فرهنگي

سریال های رمضانی را بشناسید


تلویزیون در ماه رمضان امسال چهار سریال برای پخش در نظر گرفته است که از این میان دو سریال تولید داخلی و دو سریال تولید خارجی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماه رمضان امسال چهار مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر ، رستاخیز تفنگ ها ، نفس و افسانه سامبونگ به ترتیب از شبکه های یک، دو، سه و پنج پخش می شوند.

مجموعه تلویزیونی نفس بر این اساس، سریال نفس که آخرین قسمت از سه گانه جلیل سامان است، در ایام ماه رمضان ساعت 21 از شبکه سه سیما راهی آنتن و ساعت های 30 دقیقه بامداد، 10 صبح و 16 بعد از ظهر از همان شبکه بازپخش می شود.

مجموعه تلویزیونی نفس به تهیه کنندگی احمد کاشانچی همچون دو سریال ارمغان تاریکی و پروانه به داستانی پر حادثه در بستر رویدادهای انقلاب می پردازد و داستان جوانی پر شوری را روایت می کند که در بحبوحه وقایع انقلاب به سر می برد.

این سریال که از نیمه شهریور ماه سال 94 وارد پیش مرحله تولید شد و در پاییز و زمستان همان سال نیز بخش هایی از آن مقابل دوربین رفت؛ اما پس از وقفه ای، ساخت آن در خرداد ماه 95 بار دیگر از سر گرفته شد و تا خرداد 96 ادامه داشت.

داریوش فرهنگ، فاطمه گودرزی،هدایت هاشمی، هادی حجازی فر، ساناز سعیدی.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی، سودابه بیضایی، الها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های رمضانی را بشناسید

سریال های رمضانی را بشناسید