مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 15:202017-05-26بين الملل

هشدار دوترته به داعشی های فیلیپین: هنوز برای مذاکره دیر نشده است


رییس جمهور فیلیپین که اخیرا در بخش هایی از این کشور به دنبال بالا گرفتن بحران حملات شبه نظامیان مرتبط با گروه تروریستی داعش، حکومت نظامی اعلام کرده، - هشدار دوترته به داعشی های فیلیپین: هنوز برای مذاکره دیر نشده است رییس جمهور فیلیپین که اخیرا در بخش هایی از این کشور به دنبال بالا گرفتن بحران حملات شبه نظامیان مرتبط با گروه تروریستی داعش، حکومت نظامی اعلام کرده، امروز (جمعه) به این شبه نظامیان هشدار داد تا پیش از آنکه فرصتشان برای صلح به پایان برسد، رو به مذاکره بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین در یک سخنرانی امروز گفت که تداوم محاصره مناطقی از جنوب فیلیپین توسط شبه نظامیان مرتبط با داعش نشان می دهد که گروه تروریستی داعش در فیلیپین حضور داشته و جای پا پیدا کرده است.

او تاکید کرد که مایل به مذاکره با شبه نظامیان گروه موسوم به "مائوته" است که از سه روز پیش تا کنون در شهر ماراوی واقع در جزیره میندانائو با ارتش فیلیپین درگیر هستند.

دوترته در سخنرانی خطاب به گروهی از سربازان فیلیپینی در شهری در نزدیکی شهر ماراوی عنوان کرد: پیام من در درجه اول به تروریست ها این است که ما هنوز می توانیم از طریق مذاکره وضعیت را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوترته به داعشی های فیلیپین: هنوز برای مذاکره دیر نشده است

هشدار دوترته به داعشی های فیلیپین: هنوز برای مذاکره دیر نشده است