مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 15:102017-05-26بين الملل

هشدار روسیه نسبت به بالا گرفتن رقابت تسلیحاتی با ناتو


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو تحرکات اخیر ناتو در مرزهایش را خطرناک تلقی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: تحرکات ائتلاف نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه به مثابه تلاش هایی خطرناک به منظور دور زدن قانون پایه این ائتلاف در مورد روابطش با مسکو بوده و این تحرکات می توانند منجر به چرخه خطرناک رقابت تسلیحاتی شوند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: ما تلاش های اخیر برای دور زدن قانون پایه روابط ناتو – روسیه را خطرناک و مغایر با منافع واقعی کشورهای عضو ناتو می دانیم.

در این بیانیه تاکید شد: مسکو این دور زدن را به نوعی تمایل ائتلاف ناتو برای مشروعیت بخشی برای تدارک های نظامی اش در نزدیکی مرزهای روسیه می داند و این وضعیت به همراه فعالیت های نظامی انفرادی کشورهای بلوک ناتو سبب تغییر آرایش نیروها در اروپا شده و منجر به چرخه خطرناک یک رقابت تسلیحاتی خواهد شد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: روسیه از بلوک ناتو می خواهد تا از تلاش هایش برای تقابل با مسکو با پیش زمینه رویارویی قبل از آنکه خیلی دیر شود بپرهیزد.

این وزارتخانه عنوان کرد: باید قبل از آنکه خیلی دیر شود ناتو دست از تلاش برای ایجاد روابط با کشورهای تحت تاثیر تبلیغات علیه مسکو بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه نسبت به بالا گرفتن رقابت تسلیحاتی با ناتو

هشدار روسیه نسبت به بالا گرفتن رقابت تسلیحاتی با ناتو