مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 14:402017-05-26اقتصادي

بندرانزلی محور اصلی فعالیت های بازرگانی تجار کشور است


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه فرآیندهای صادرات در انزلی برای تجار تسهیل شده بندرانزلی محور اصلی فعالیت های بازرگانی تجار کشور تبدیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین چراغی در نشست با معاون استاندار قزوین، اعضای اتاق بازرگانی استان قزوین ضمن ارایه گزارشی از توانمندی های این اداره کل با اشاره به اینکه بندرانزلی بزرگ ترین و پر سابقه ترین بندر شمال کشور است اظهارکرد: بندرانزلی به دلیل همجواری گیلان با هشت استان کشور و همچنین دسترسی به دریا و تاسیسات و امکانات بندری، می تواند بارانداز فعالیت های تجاری و صادراتی این استان ها به کشورهای روسیه و CIS باشد .

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با استان های زنجان و قزوین و سایر استان ها افزود: بخشی از تجار و فعالان اقتصادی این استان ها که در گذشته از طریق دیگر بنادر، کالای خویش را ترخیص و یا صادارت می کردند، به جهت تسهیل و بهینه بودن مبادلات تجاری و بازاریابی های پیوسته ای که از درگاه های تجاری استان در کشورهای هدف صورت می گیرد، امروز بندرانزلی را به عنوان محور اصلی فعالیت های بازرگانی تجار این استان ها می شناسند .

چراغی توسعه صادرات و ارتقای مبادلات تجاری را از مهم ترین اهداف و محور تحرکات اقتصادی اخیر اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با استان قزوین دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرانزلی محور اصلی فعالیت های بازرگانی تجار کشور است

بندرانزلی محور اصلی فعالیت های بازرگانی تجار کشور است