مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 14:252017-05-26سياسي

رییس جمهور اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را پیگیری کند


امام جمعه موقت رشت خواستار پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان از سوی رییس جمهور شد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مانع از اسراف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های نمازجمعه شهر رشت، ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: ملت شریف ایران به خاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردند لذا این پیروزی بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری و رییس جمهور منتخب تبریک می گوییم.

وی حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در انتخابات را موجب حیرت دشمنان دانست و افزود: این در حالی است که انتخابات در آمریکا به عنوان کشور مدعی دموکراسی با حضور 55 درصد از مردم برگزار شد.

امام جمعه موقت رشت خواستار پیگیری جدی اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان از سوی رییس جمهور شد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مانع از اصراف می شود.

حجت الاسلام صدیق عربانی با بیان اینکه دولت باید برای حل مشکلات مردم راه حل داشته باشد، گفت: دولت باید همواره با مردم باشد و در اجرای برنامه ها از جوانان استفاده کند.

این کارشناس دینی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به کشور متحجر عربستان، عنوان کرد: رییس جمهور آمریکا ایران را تروریست می خواند؛ این در حالی است که عربستان با اقدامات جنگ افروزانه خود دست به کشتار مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را پیگیری کند

رییس جمهور اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را پیگیری کند