مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 11:402017-05-26فرهنگي

اظهارات حیدریان درباره یک کمیته و جشنواره فجر


رییس سازمان سینمایی با اشاره به نباید هیچ فیلمی را در قفسه ها نگه داشت، از جمع بندی نهایی درباره جشنواره فجر در آنیده ای نزدیک خبر داد.

- محمد مهدی حیدریان در گفت وگویی کوتاه با ایسنا درباره شروع به کار کمیته ویژه بررسی فیلم های مشکل دار بیان کرد: اعتقادم بر این است که اثر هنری چیزی نیست که ما مجاز باشیم آن را در قفسه ها نگه داریم و وقتی یک هنرمند یا مولف دغدغه ای پیدا می کند که در نهایت منجر به خلق یک اثر می شود قاعدتا باید این امکان را پیدا کند تا به رویت یا سمع مخاطبانش برساند.

او افزود: البته ممکن است دغدغه ها و برداشت شخصی یک هنرمند باعث تولید اثری شود که خیلی مناسب برای ارائه عمومی نباشد یا این که باعث سوء تفاهم و سوء برداشت شود، در این صورت شوراهایی به عنوان کارشناسان فرهنگی در یک همکاری همراهانه با هنرمندان به جمع بندی جدیدی نسبت به اثر می رسند به این معنا که اگر ایراد و اشکالی وجود دارد و کمکی برای ترمیم یا تکمیل کار نیاز است، این فرصت به هنرمند و نیز جامعه برای دیدن داده شود و خودمان هم این همکاری را خوهیم داشت تا اثر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین کمیته با همین نگاه تشکیل شده و حتما یک کارگردان و یک تهیه کننده و یکی دو کارشناس فرهنگی در آن عضو هستند که با کارگردان و تهیه کننده اثر جلساتی را برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات حیدریان درباره یک کمیته و جشنواره فجر

اظهارات حیدریان درباره یک کمیته و جشنواره فجر