مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 خرداد 1396 ساعت 09:002017-05-26فناوري

جابه جایی 2.7 میلیارد پیام در ایام انتخابات


رییس سازمان فناوری اطلاعات از جابه جایی 2.

7 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: 70 درصد این پیام ها در قالب پیام های چند رسانه ای بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله جهانگرد، رییس سازمان فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح مرکز تبادل ترافیک داده شبکه ملی اطلاعات و دروازه بین الملل اینترنت در اهواز، با اشاره به اینکه امروز پایه تمدن جدید مبتنی بر اگاهی است، افزود: مهمترین ابزار آگاهی که توسعه شبکه های دسترسی و پیکربندی ارتباطی بین تمام مردم است؛ در ایران به همت دولت یازدهم ایجاد شده است وی با تاکید بر اینکه این دسترسی و پیکربندی ارتباطی برای تمام مردم در سطح کشور انجام شده است، گفت: این وضعیت را در دو تا سه هفته مربوط به انتخابات همه شاهد بودند.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در حقیقت این دور انتخابات در ایران و افزایش سطح مشارکت مردم و امنیت، مرهون دسترسی به این بستر ارتباطی بوده است جهانگرد تاکید کرد: به جرات می توان گفت که زیر ساخت های ارتباطی که در حال حاضر وجود دارد؛ پایه تحولات بسیار مهمی در آینده ایران است و ما موظف بودیم شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم.

وی اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات در دو سه هفته، تست های بسیار مهمی را گذرانده است که این تست ها شرایطی بود که شورای عالی فصای مجازی برای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 2.7 میلیارد پیام در ایام انتخابات

جابه جایی 2.7 میلیارد پیام در ایام انتخابات