مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 21:062017-05-25اجتماعي

سردار رادان تاکید کرد اهتمام ویژه ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، ضمن دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه گفت: تلاش های گسترده ای برای پیگیری خون شهدا و ضربه مهلک بر این گروه تروریستی که مرزبانان کشورمان را به شهادت رساندند در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان با حضور در مراسم نکوداشت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برگزار شد، گفت: حضور در جمع خانواده شهدا افتخاری بس بزرگ برای ما است تا به برکت معنویت و قداست دعای پاک شما بتوانیم در مسیر سعادت و حق جویی که همان راه پر رهرو شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران است، حرکت کنیم.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی، خطاب به مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای حادثه تروریستی میرجاوه افزود: شما مدال پرافتخاری بر سینه دارید که رنگ خدایی دارد و برای آن که این مدال افتخار همیشه خوش بدرخشد و همواره چشم نواز باشد باید صبر و استقامت پیشه کنید.

رادان اظهار داشت: چندی قبل خدمت یکی از علمای بزرگ رسیدیم و درباره روز قیامت که "یوم الحسرت" است سوال کردیم، این عالم بزرگ فرمودند حسرت در روز قیامت ناظر بر اعمالی است که انجام داده یا نداده ایم؛ فرض بگیرید در یک حالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان تاکید کرد اهتمام ویژه ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه

سردار رادان تاکید کرد اهتمام ویژه ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه