مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 11:352017-05-25سياسي

ضرورت مدیریت یکپارچه باغ عباس آباد بهشهر


سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر گفت: با مشکل مدیریت چندگانه باغ عباس آباد مواجه هستیم که باید مدیریت آن یکپارچه شود تا تصمیمات درست در جهت پیشبرد اهداف عباس آباد اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم نکوداشت روز جهانی موزه ها و هفته میراث فرهنگی در محل پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی میراث فرهنگی و نیز شهروندان بهشهری و مسافران و گردشگران برگزار شد که از جمله برنامه های این مراسم، نقالی و شاهنامه خوانی، اجرای موسیقی سنتی مازندرانی و اهداء لوح تقدیر به فعالان حوزه میراث فرهنگی بهشهر بود.

سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر در حاشیه این مراسم، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی سال ها تلاش کردیم که باغ عباس آباد را به جایگاه شایسته خود برسانیم زیرا این مجموعه به ثبت جهانی رسیده و باید به صورت ویژه به استان، کشور و در سطح جهانی معرفی شود تا همگان آن را بشناسند و در ابتدا بهشهری ها و سپس مازندرانی ها نقش مهمی در جهت معرفی میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر دارند تا در جایگاه ویژه ای که شایسته آن است قرار گیرد.

حمید عمرانی افزود: آثار تاریخی بهشهر بی نظیر است و از آن جایی که اماکن تاریخی بخشی از موزه محسوب می شوند در حقیقت باغ عباس آباد بهشهر یک موزه است که مردم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت یکپارچه باغ عباس آباد بهشهر

ضرورت مدیریت یکپارچه باغ عباس آباد بهشهر